Miért nem állnak be a buszok előbb a megállóba?
2016. március 06. írta: Közlekedési blog

Miért nem állnak be a buszok előbb a megállóba?

Jó ez a kérdés, régóta éget! Ezzel a méltánhírás dalszövegrészlettel kezdeném mai mondókámat. Ugyanis sehogysem fér a fejembe, hogy a buszok, ezesetben például volánbuszok is, miért nem állnak be előbb az indulási megállóba. Ezt például az Etele téren, vagy a Szentlélek téren a 29-es busz. Csak…

2-es Metró kontra H8-as HÉV
2016. március 05. írta: Közlekedési blog

2-es Metró kontra H8-as HÉV

Régóta téma már, hogy a 2-es metrót összekössék a H8 as azaz Gödöllői hévvel. Ez igazából ma már erősen okafogyott. Kifejteném. Régen a 70-es években mikor a 2-es metró épült, az volt a terv, hogy az akkor még Stadionoknak hívott metrómegálló lesz a végállomás, és ide ékezik be a hév is. Nem…

Ötletek a 133-as busszal kapcsolatban
2016. március 04. írta: Közlekedési blog

Ötletek a 133-as busszal kapcsolatban

Nem kertelek sokat, az elv hasonló, mint a 196-os busz esetében. Egy sima járat, ami megáll minden bokorban, és egy expressz. De itt sokkal jobban kijönne, hogy az expressz járat hol álljon meg, mert nagyon hosszú az útvonala, még az expressz esetében is rengeteg megállóval. Tehát a sima 133-as…

Gondolatok a 13, 113-as Diósdi buszokról.
2016. március 02. írta: Közlekedési blog

Gondolatok a 13, 113-as Diósdi buszokról.

Mai témánk újfent Diósdra vezet. Ide jár párhuzamosan kis útvonalkülönbséggel a 13-as, a 13A, a 113-as és a 113A busz is. Ennek szerintem így semmi értelme, ráadásul az első Szakaszon, az Angeli útig telljesen párhuzamosan közlekednek. Én összevonnám a 4 járatot és egy járatként evidensen a 13-as…

süti beállítások módosítása