Igen ez jólenne nagyon, vagyis sok emberen segítene. Ezen elmélkedtem el. Ugyanis ez is már egy "régi" téma. Vagyis azóta van terítéken, mióta maga a metró épül(t).
Nézzük a részleteket.
Jelenleg a végállomás ugye Kelenföld vasútállomás / Etele tér.
Innen lehetne nyilván a föld alatt továbbvinni, de merre és hogy.
Első blikkre következő helyekre lehetne megállót tenni.
- Kelenföld vasútállomás (jelenlegi végállomás)
- Őrmező / Menyecske utca környékén egy megálló
- Gazdagrét (Közösségi ház, vagy iskola környékén) Ezzel sok buszjáratot lehetne részben kiváltani rögtön.
- Budaörsi Virágpiac vagy autópiac? Régen ez volt a nagy autópiac.
- Innen pedig már Budaörs központ lenne érdemes. (Viszont ha a metrót akár csak a Virágpiac, illetve autópiacig kiviszik, akkor hogy is van, hogy már az "Osztyapenkótól" fizetős az autópálya?
A Gazdagréti lakótelepnél, hatalmas kihasználtsága lenne a metrónak, de utána, hacsak nem Budaörs központig be nem viszik, nem sok értelme van tovább hosszabbítani.
Nagyjából ezt látom tűrhető megoldásnak. Ellenben az Újpalota felé való hosszabbításban, több rációt látok.