Keletinél miért nincs futár kijelző a felszínen?
2017. január 07. írta: Közlekedési blog

Keletinél miért nincs futár kijelző a felszínen?

Szép napot és jó hétvégét kívánok!

A mai témám, hogy a minap hazafelé utazva a keletinél átszálltam a 4--es metróról a 20E re. Namost a Thököly útnál vártam a 20E-re és azt vettem észre, hogy a felszínen a buszmegállónál nincs futár kijelző. Namost ez nem jó, mert itt annyi busz jár, mint égen a csillag, számszerint 14- fajta buszra lehet felszállni és ugye az induló 4-es Metrót is oda lehet biggyeszteni. Szóval szerintem ezt pótolni kellene sürgősen. Tehát a Baross Tér, Thököly út és a Bosnyák tér felé vezető szakasz megállója. Alant a térképen jelölve.

keletikijelzo.jpg

Tehát, szerintem logikus lenne, hogy rakjanak ebbe a megállóba egy kijelzőt, pláne, hogy akár három busz is megtud állni egymás mögött.

További szép napot és jó hétvégét kívánok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekedesi.blog.hu/api/trackback/id/tr4812106781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása