Kiesett a busz kereke!
2016. március 20. írta: Közlekedési blog

Kiesett a busz kereke!

A minap utaztam a 19-es villamossal Kelenföld felé és furcsa dologra lettem figyelmes. Egy mentő állt a másik vágányon a Gárdonyi térnél. Na telefon előkap. Aztán ahogy elindult a villamos, elég bizarr dolgot vettem fel videóra.

evopro-modulo-busz.jpg

A sínek mellett a Bartók Béla úton áll egy új Evopro Modulo busz, aminek én ahogy láttam kiesett a bal hátsó kereke, de mint kiderült mindkét hátsó kiesett. Ez elég furcsa, hogy éppen akkor, amikor Kínai "vásárlók" tesztelik a buszt, vagy csak nézik. Nem szabotázs ez véletlenül, nehogy eladjanak belőle sokat? Mert egyszerre két kerék kiessen, és a csavarok éppen egyszerre egy helyre essenek ki. Na nemár...

A készített videó:

A bejegyzés trackback címe:

https://kozlekedesi.blog.hu/api/trackback/id/tr298506724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása